Saturday, October 17, 2015

დღე-7

                        დღეს გავუზიარე მოსწავლის სავარაუდო ნაშრომი და საბოლოოდ დავხვეწე ( საპრეზენტაციო დოკუმენტი) ტრენერის მითითებით, გავეცანი უკუკავშირის ფორმას 3-2-1, ნაშრომის შეფასების ადაპტირება,  მივაბი ბლოგზე პროექტის პორტფოლიო. გავეცანი გარდნერისა და ბლუმის მატრიცას. ნაშრომის შეფასების ადაპტირება . გარდნერის მრავალმხრივი ინტელექტის თეორიის გათვალიწინებით როგორ შეიძლება დავალებების გადანაწილება მოსწავლეების შესაძლებლობების მიხედვით.

No comments:

Post a Comment